|
Ik heb een dergelijke vraag al eens eerder gehad. Maar dan meer in de trant van: kan ik me niet continu aanmelden als vos en te bejagen zijn als ik "in de lucht" ben. Probleem daarbij is volgens mij dat je zit met de vraag: "Hoe komt een jager te weten wanneer ik vos ben, dat er een vossenjacht aan de gang is". Want je zult de jagers toch op een of andere manier in kennis moeten kunnen stellen van het feit dat er een vossenjacht gepland staat. Want de jager zal de jacht in moeten plannen, naar het jachtgebied rijden, moeten weten hoelang de vos ongeveer in het betreffende gebied aanwezig zal zijn. Want anders is de kans groot dat hij voor niks naar het gebied afreist; en dat zie ik jagers sowieso niet zo snel doen. Als je al toevallig ziet dat er een vos in de buurt is, dan moet je er nog naar toe en dat terwijl de kans zeer aanwezig is dat de vos al weer weg is op het moment dat je daar aangekomen bent.
Maar in ieder geval bedankt voor de suggestie. Ik zal het de komende tijd eens in me om laten gaan.
Maar buiten dat: werkt Google Latitude op de Iphone naar behoren? Want ik heb bv. gelezen dat GL niet op de achtergrond zijn positiegegevens doorgeeft, omdat het geheel browsergestuurd is. M.a.w. je moet de browser open hebben staan en het GL-scherm actief om het goed te laten werken.
Mocht je er prijs op stellen om Latitude binnenkort nog eens te testen, dan wil ik deze best weer activeren. Dat kunnen we eens bekijken hoe dat op de Iphone draait. Ik hoor het wel van je.
_________________ Nokia 5800 Xpressmusic
|